fbpx

סגירת מרפסת זכוכית

בסורגדור, אנו מתמחים בהפיכת המרפסת שלכם לחלל מחיה מושלם, על ידי סגירתה באמצעות לוחות זכוכית איכותיים. תארו לעצמכם מרפסת מוארת ומרווחת, מוגנת מפגעי מזג האוויר, עם נוף פנורמי אל הטבע שבחוץ. הזכוכית המתקדמת שלנו מספקת בידוד תרמי מעולה, שומרת על טמפרטורה נעימה לאורך כל השנה ומפחיתה משמעותית רעשים חיצוניים.

אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות זכוכית, כולל זכוכית חכמה, שניתן לשלוט עליה בלחיצת כפתור – לפתוח, לסגור ואפילו לשנות את רמת השקיפות שלה, מה שמאפשר לכם לשלוט ברמת הפרטיות שלכם, בכל זמן נתון. אנחנו משתמשים בחומרים עמידים, בטיחותיים ומעוצבים, שישתלבו בצורה מושלמת עם הארכיטקטורה של ביתכם.
באמצעות סגירת מרפסת באמצעות זכוכית, אתם לא רק מרחיבים את שטח המחיה שלכם, ונהנים ממרחב שלו ופסטורלי אצלכם בבית, אלא גם מעלים את ערך הנכס ומשפרים את איכות חייכם. החלל החדש יכול לשמש לכל מטרה – פינת עבודה שקטה, חדר קריאה ואימונים מואר, או פינת אירוח אלגנטית.
הצוות המקצועי שלנו, בעל ניסיון רב שנים בעבודה עם זכוכית, ילווה אתכם בכל שלב, החל מבחירת סוג הזכוכית המתאים ביותר לצרכיכם ועד להתקנה המושלמת. אנו מקפידים על איכות ללא פשרות, שימוש בחומרים המובילים בעולם, ועמידה בכל התקנים והדרישות החוקיות.
סורגדור – מביאים את השקיפות והאלגנטיות של הזכוכית אל המרפסת שלכם, ופותחים לכם חלון לעולם של אפשרויות חדשות.

סורגדור אלומיניום – מעטפת חלונות הזזה זכוכית

עמודים נוספים שאולי יעניינו אותך

מעוניינים לשמוע עוד אודות מוצר זה?

1-700-555-055
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!



    צרו קשר עם סורגדור עכשיו!

    ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי